2012-02-20

Haj!

Sitter och packar för fullt, eller inte just nu då, nu sitter jag ju här. Men iaf, det här med packning är inte riktigt min graj. Väskan är liksom full och jag har inte fått ner allt jag ska ha med mig, och två väskor orkar jag inte bära runt på.

Får hoppas Anna har allt det jag glömmer här hemma, annars blir de lite kaos faktiskt. Vågar ja lämna plattång och hårfön hemma? :S

På tal om annat, idag har jag umgåtts med min fina vän Stefan. Vi åkte först till Jägersro för att lämna in mitt internet, men butiken var stängd pga ombyggnad så det sket ju saj. Istället åkte vi till Mobilia och skulle leta kläder, men jag hittade inga. Sen åkte vi till Ikea och åt lunch, och där hittade jag två as läckra vaser som de va sänkt pris på. :) Betalde 98 kr för två när 1 egentligen kostade 99, bra va? Sen åkte vi hem till mig, hämtade wii spel, drog vidare till Entré för att se om där fanns någon telenor butik så ja kunde lämna mitt internet, men icke. Så istället drog vi hem till han och spelade spel. Vi gjorde alltså allt förutom att lämna in mitt internet, som va de viktigaste av allt! Duktiga vi är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0